Regenerare urbană - Zona Piața Mocioni
Prezentarea conceptului de regenerare urbană a zonei
Străzi adiacente
Se propune limitarea accesului auto pe străzile Gheorghe Doja, Moților și Piața Alexandru Mocioni, implementându-se tipologia de străzi “shared space”, care minimizează segregarea între diferitele moduri de utilizare a străzilor. Acest lucru se realizează prin eliminarea parcărilor, bordurilor, străzile fiind accesibile doar riveranilor, devenind un spațiu mult mai apropiat fața de locuitori si trecatori, neîmbâcsit de parcaje și trafic auto.
Pe străzile adiacente bulevardului 16 Decembrie 1989 se propune amenajarea de locuri de parcare, astfel încât să compenseze numarul de locuri de parcare eliminat prin crearea străzilor de tip “shared space” și amenajarea pieței Zona Mocioni.
Pentru a-ți exprima opinia este necesară crearea unui cont și autentificarea în platformă. După parcurgerea acestor pași vei putea transmite opinia ta în secțiunea comentarii. Toate opiniile primite vor fi centralizate și transmise echipei de proiectare.
Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile care conțin limbaj licențios.
Lista susținerilor
Raportează o problemă
Este acest conținut neadecvat?
Închide dezbaterea
Care este rezumatul sau concluzia acestei dezbateri?
Detaliile comentariului
Poți vedea un singur comentariu
Poţi verifica restul comentariilor aici.
Benzile de biciclete.
Acestea trebuie sa aibe latime decenta ca sa poti merge in siguranta. Acestea par prea mici, asemenea strazii Ghe. Lazar. Sunt de parere, ca acele benzi trebuie sa fie occidentale cum le-ati facut pe Budai Deleanu. Acolo fiind extraordinare!
Benzile de circulatie.
Banda 2 exclusiva pentru transportul in comun si pe un plafon mai inalt decat prima banda, binenteles cu borduri rotunjite. Dungiile continue nu o sa se respecte, se sterg, etc...o sa fie o harababura.
Se încarcă comentariile...