Regenerare urbană - Zona Piața Mocioni
Prezentarea conceptului de regenerare urbană a zonei
Străzi adiacente
Se propune limitarea accesului auto pe străzile Gheorghe Doja, Moților și Piața Alexandru Mocioni, implementându-se tipologia de străzi “shared space”, care minimizează segregarea între diferitele moduri de utilizare a străzilor. Acest lucru se realizează prin eliminarea parcărilor, bordurilor, străzile fiind accesibile doar riveranilor, devenind un spațiu mult mai apropiat fața de locuitori si trecatori, neîmbâcsit de parcaje și trafic auto.
Pe străzile adiacente bulevardului 16 Decembrie 1989 se propune amenajarea de locuri de parcare, astfel încât să compenseze numarul de locuri de parcare eliminat prin crearea străzilor de tip “shared space” și amenajarea pieței Zona Mocioni.
Pentru a-ți exprima opinia este necesară crearea unui cont și autentificarea în platformă. După parcurgerea acestor pași vei putea transmite opinia ta în secțiunea comentarii. Toate opiniile primite vor fi centralizate și transmise echipei de proiectare.
Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile care conțin limbaj licențios.
Lista susținerilor
Raportează o problemă
Este acest conținut neadecvat?
Închide dezbaterea
Care este rezumatul sau concluzia acestei dezbateri?
Detaliile comentariului
Poți vedea un singur comentariu
Poţi verifica restul comentariilor aici.
Atentie!!!! BULEVARD (vorbim de Bulebarul 16 Decembrie 1989) in terminologia de specialitate (care domnii proiectanti ar trebui sa o cunoasca) este stradă de categorie superioară, magistrală sau principală, cu lăţimea părţii carosabile mai mică de ⅓ din lăţimea totală între faţade şi cu zone laterale pentru pietoni, ciclişti, spaţii verzi, având numai intersecţii la nivel (semaforizate sau de tip girator) şi cu delimitarea foarte clară a spaţiilor destinate diferiţilor utilizatori, fiind astfel o importantă axă compoziţională în teritoriul urban. Proiectul prezentat nu respecta deloc amenajarea unui bulevard, nu sunt asigurate locuri de parcare pentru riverani, dar nici pentru eventualii vizitatori. Spatiile comerciale sunt ingradite de a avea vizitatori. Crearea unor strazi pietonale astazi tranzitate auto este o mare greseala in dezvoltarea urbana. Conceptul prezentat se poate discuta doar dupa ce sunt asigurate variante alternative viabile de tranzit S-N si transport in comun viabil
Se încarcă comentariile...