Regenerare urbană - Zona Piața Mocioni
Prezentarea conceptului de regenerare urbană a zonei
Străzi adiacente
Se propune limitarea accesului auto pe străzile Gheorghe Doja, Moților și Piața Alexandru Mocioni, implementându-se tipologia de străzi “shared space”, care minimizează segregarea între diferitele moduri de utilizare a străzilor. Acest lucru se realizează prin eliminarea parcărilor, bordurilor, străzile fiind accesibile doar riveranilor, devenind un spațiu mult mai apropiat fața de locuitori si trecatori, neîmbâcsit de parcaje și trafic auto.
Pe străzile adiacente bulevardului 16 Decembrie 1989 se propune amenajarea de locuri de parcare, astfel încât să compenseze numarul de locuri de parcare eliminat prin crearea străzilor de tip “shared space” și amenajarea pieței Zona Mocioni.
Pentru a-ți exprima opinia este necesară crearea unui cont și autentificarea în platformă. După parcurgerea acestor pași vei putea transmite opinia ta în secțiunea comentarii. Toate opiniile primite vor fi centralizate și transmise echipei de proiectare.
Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile care conțin limbaj licențios.
Lista susținerilor
Raportează o problemă
Este acest conținut neadecvat?
Închide dezbaterea
Care este rezumatul sau concluzia acestei dezbateri?
Detaliile comentariului
Poți vedea un singur comentariu
Poţi verifica restul comentariilor aici.
Lipsa locurilor de parcare in urma acestor propuneri este evidenta iar rezidentii sunt indreptatiti de a reactiona asupra acestui lucru.
Exista un spatiu pe Str. Treboniu Laurean nr. 10 care poate fi transformat in parcare si care poate prelua capacitatea de parcare a strazilor adiacente din proiect. Daca va fi o parcare multinivel, ar putea prelua si capacitatea de parcare de pe strada Treboniu Laurean, eliberand astfel zona rutiera.
In cel mai rau scenariu, primaria poate negocia cu Aquatim pentru cedarea spatiului de pe T. Laurean nr. 6 pentru a putea integra o parcare si mutarea sediului Aquatim la o alta adresa.
IMPORTANT: eliberand spatiul de parcare de pe T. Laurean, se poate creea o banda pentru biciclete pe directia S-N si N-S, fara a mai fi nevoie ca aceasta sa treaca prin Piata Maria, si astfel, se elibereaza un spatiu generos in aceasta zona. Banda de biciclete s-ar intersecta in zona "Flora" cu banda de biciclete de pe malul canalului Bega avand acces la ambele poduri.
Se încarcă comentariile...