Regenerare urbană - Zona Piața Mocioni
Prezentarea conceptului de regenerare urbană a zonei
Străzi adiacente
Se propune limitarea accesului auto pe străzile Gheorghe Doja, Moților și Piața Alexandru Mocioni, implementându-se tipologia de străzi “shared space”, care minimizează segregarea între diferitele moduri de utilizare a străzilor. Acest lucru se realizează prin eliminarea parcărilor, bordurilor, străzile fiind accesibile doar riveranilor, devenind un spațiu mult mai apropiat fața de locuitori si trecatori, neîmbâcsit de parcaje și trafic auto.
Pe străzile adiacente bulevardului 16 Decembrie 1989 se propune amenajarea de locuri de parcare, astfel încât să compenseze numarul de locuri de parcare eliminat prin crearea străzilor de tip “shared space” și amenajarea pieței Zona Mocioni.
Pentru a-ți exprima opinia este necesară crearea unui cont și autentificarea în platformă. După parcurgerea acestor pași vei putea transmite opinia ta în secțiunea comentarii. Toate opiniile primite vor fi centralizate și transmise echipei de proiectare.
Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile care conțin limbaj licențios.
Lista susținerilor
Raportează o problemă
Este acest conținut neadecvat?
Închide dezbaterea
Care este rezumatul sau concluzia acestei dezbateri?
Detaliile comentariului
Poți vedea un singur comentariu
Poţi verifica restul comentariilor aici.
Terminati cu obsesia asta de a reduce numarul benzilor destinate masinilor. Nu v-a votat nimeni pentru asta. Si nici nu va vor mai vota o data ! Nu ati invatat nimic din experienta Budai Deleanu. Nu cred ca a facut nimeni studiu dupa 6 luni/1 an de la "modernizarea" strazii: timpul de asteptare/tranzit al masinilor a crescut, deci poluarea produsa de fiecare masina care trece pe strada e mai mare (coada la intrarea in sensul de la Resita e la Lidl !!); nu si-a lasat nimeni masina acasa pentru bicileta sau autobuz; numarul biciclistilor de pe piste e infim ( daca afara ploua e 0 ) - daca se facea o banda dedicata autobuzului era de inteles. In cazul strazii 16 Decembrie mai bine lasati doua benzi, cu una exclusiv pentru transport in comun (daca tot se vrea "schimbare") si evitati eroarea de pe Budai Deleanu. Nu zice nimeni sa faceti trei benzi, dar fanteziile astea "pietonale" functioneaza in orase cu metrou, inele exterioare concentrice pentru masini, transport in comun de incredere !
Se încarcă comentariile...