Regenerare urbană - Zona Piața Mocioni
Prezentarea conceptului de regenerare urbană a zonei
Piața Mocioni ( Küttel )
In Piața Mocioni ( Küttel ) se propune regândirea spațiala a pieței, astfel incât să evolueze de la scuar, așa cum este în momentul de fața, la o piața pietonala, să capete importanță și să devină un loc al întâlnirilor și evenimentelor social-culturale. Prin reorganizarea traficului auto se permite extinderea și unificarea zonelor pietonale. Reamenajarea pieței va include refacerea pavimentului cu dale din piatra, plantarea de noi arbori pentru umbrire, dotare cu mobilier urban, iluminat public nou, încurajararea micului comert de la parterul clădirilor prin propunerea de terase deschise.
Pentru a-ți exprima opinia este necesară crearea unui cont și autentificarea în platformă. După parcurgerea acestor pași vei putea transmite opinia ta în secțiunea comentarii. Toate opiniile primite vor fi centralizate și transmise echipei de proiectare.
Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile care conțin limbaj licențios.
Lista susținerilor
Raportează o problemă
Este acest conținut neadecvat?
Închide dezbaterea
Care este rezumatul sau concluzia acestei dezbateri?
Detaliile comentariului
Poți vedea un singur comentariu
Poţi verifica restul comentariilor aici.
Terminati cu obsesia asta de a reduce numarul benzilor destinate masinilor. Nu v-a votat nimeni pentru asta. Si nici nu va vor mai vota o data ! Nu ati invatat nimic din experienta Budai Deleanu. Nu cred ca a facut nimeni studiu dupa 6 luni/1 an de la "modernizarea" strazii: timpul de asteptare/tranzit al masinilor a crescut, deci poluarea produsa de fiecare masina care trece pe strada e mai mare (coada la intrarea in sensul de la Resita e la Lidl !!); nu si-a lasat nimeni masina acasa pentru bicileta sau autobuz; numarul biciclistilor de pe piste e infim ( daca afara ploua e 0 ) - daca se facea o banda dedicata autobuzului era de inteles. In cazul strazii 16 Decembrie mai bine lasati doua benzi, cu una exclusiv pentru transport in comun (daca tot se vrea "schimbare") si evitati eroarea de pe Budai Deleanu. Nu zice nimeni sa faceti trei benzi, dar fanteziile astea "pietonale" functioneaza in orase cu metrou, inele exterioare concentrice pentru masini, transport in comun de incredere !
Se încarcă comentariile...