Magistrala Verde
Consultare publică
Segment III
Al treilea segment cuprinde Calea Șagului de la intersecția cu Bulevardul Liviu Rebreanu și Bulevardul Dâmbovița până la Shopping City Timișoara.
Acest segment este împărțit în doua tronsoane - Segment IIIA și Segment IIIB.
SEGMENT IIIA –DINAMICA ELEMENTELOR CONSTRUCTIVE
- Suprafața trotuarelor se mărește cu 25% (de la 6.4 m la 8.0 m)
- Se introduc piste de biciclete în dublu sens – creștere 100%
- Suprafata spațiilor verzi se reduce cu 23,72% (lățme totală de 9m de la 11.8m)
- Se reduce numărul locurilor de parcare de la 123 la 64 locuri (-59 locuri)
- Se introduc 2 benzi dedicate pentru transportul în comun
SEGMENT IIIB –DINAMICA ELEMENTELOR CONSTRUCTIVE
- Suprafața trotuarelor se mărește cu 15.38% (de la 5.2 m la 6.0 m)
- Se introduc piste de biciclete în dublu sens – creștere 100%
- Suprafața spațiilor verzi se reduce cu 27.7% (lațime totală de 8.3m de la 6m)
- Se păstrează numărul de locuri de parcare (40 locuri)
- Se introduc 2 benzi dedicate pentru transportul în comun.
Pentru a-ți exprima opinia este necesară crearea unui cont și autentificarea în platformă. După parcurgerea acestor pași vei putea transmite opinia ta în secțiunea comentarii. Toate opiniile primite vor fi centralizate și transmise echipei de proiectare.
Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile care conțin limbaj licențios.
Raportează o problemă
Este acest conținut neadecvat?
Închide dezbaterea
Care este rezumatul sau concluzia acestei dezbateri?
Detaliile comentariului
Poți vedea un singur comentariu
Poţi verifica restul comentariilor aici.
E cel putin penibil de ineficient proiectul pe zona unde deja se afla zona de linie de tramvai, pe care circula autoturisme, se face o banda dedicata autobuzelor. Oare care e motivatia logica pentru asa ceva ? Are total sens incurajarea transportului in comun, dar solutia din poza pare extrem de ineficienta, la fel ca aceasta pagina de asa zisa consultare publica :|
Se încarcă comentariile...