Acest site folosește cookie-uri. Continuând să navigați pe site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Aflați mai multe despre el aici (Link extern).
Partea de text de mai jos este o reprezentare scurtă a acestui conținut. Este util să te asiguri că acest conținut nu a fost modificat, deoarece o singură modificare ar avea ca rezultat o valoare total diferită.
Sursa:{"body":{"ro":"Vor fi declarate câștigătoare proiectele cu cele mai multe voturi în limita aspectelor prevăzute la art. 1 alin (2) și cu respectarea prevederilor prezentului regulament şi a reglementărilor legale în vigoare."},"title":{"ro":"Articolul 25"}}
Această amprentă este calculată folosind un algoritm de fixare SHA256. Pentru a-l copia singur/ă, poți folosi un Calculator MD5 online (Link extern) şi copia datele sursă.
3 comentarii
Cum se vor evita situațiile ca cea apărută la CJT, unde s-au implementat primele 2 proiecte, dar nu au rămas bani pentru al treilea, iar atunci s-a implementat al patrulea?
Se definește clar în regulament acest caz (sau alte cazuri asemenea)?
Pentru a maximiza numărul de cetățeni mulțumiți, considerați ideea unui vot mai complex, fie vot preferențial (ranked) sau cardinal. Tratați și posibilitatea ca unui proiect să îi fie alocat un buget parțial.
Mulțumim pentru observațiile trimise.
În urma dezbaterii publice și a consultărilor, luam în considerare să scoatem limitarea privind numărul de până la 10 proiecte. Astfel, proiectele implementate vor fi decise în funcție de numărul de voturi până la terminarea bugetului alocat de 3 mil. lei. Dacă va rămâne o sumă care nu acoperă complet următorul proiect, în funcție de diferența rămasă luam în considerare două opțiuni:
1) dacă diferența nu este mare și există resurse disponibile, putem suplimenta bugetul astfel încât să includem următorul proiect în implementare sau
2) dacă nu sunt îndeplinite cerințele de la punctul 1) diferența poate constitui un fond de rezervă în caz că vor exista costuri suplimentare pentru proiectele câștigătoare.
Vom include aceste aspecte în varianta finală a regulamentului.
Luam în considerare și un sistem mai complex de votare pentru următoarele ediții în funcție de cum va decurge această primă ediție și în funcție de profilul participanților.
Legat de finanțarea parțială a proiectelor propuse, aceasta nu intra în sfera de acțiune a bugetului participativ unde proiectele sunt finanțate și implementate complet de către PMT și instituțiile din subordine. În funcție de specificul proiectului putem sugera alte mecanisme sau resurse pentru punerea în aplicare.
Adaugă comentariul tău
Autentifică-te cu contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentariul tău.
Se încarcă comentariile...