Regenerare urbană – Zona Piața Traian
Consultare publică 26 sept - 23 oct. 2022
Bulevardul 3 August 1919
Pe tronsonul dintre strada Zlatna și Piața Traian, bulevardul devine unul partajat (shared space) între pietoni, bicicliști și tramvai. Autoturismele vor fi
restricționate, fiind permis doar accesul riveranilor, vehiculelor pentru aprovizionare și a serviciilor publice.
Este propusă translatarea spre vest și modernizarea stațiilor de tramvai.
Traficul auto este restricționat și pe laturile est și vest al Pieței Romanilor, fiind permis doar accesul auto pentru riverani și servicii publice. Se crează astfel posibilitatea extinderii suprafețelor verzi.
Pentru a-ți exprima opinia este necesară crearea unui cont și autentificarea în platformă.
După parcurgerea acestor pași vei putea transmite opinia ta în secțiunea comentarii. Toate opiniile primite vor fi centralizate și transmise echipei de proiectare. În data de 10 octombrie va avea loc o dezbatere împreună cu echipa de proiectare pentru discutarea opiniilor primite până la data respectivă. Dezbaterea va avea loc la Palatul Ștefania, Piața Romanilor nr 1, de la ora 17:30 și este găzduită în cadrul BETA - Bienala timișoreană de arhitectură.
Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile care conțin limbaj licențios.
Raportează o problemă
Este acest conținut neadecvat?
Închide dezbaterea
Care este rezumatul sau concluzia acestei dezbateri?
8 comentarii
Conversație cu Dorin Paslaru
De ce proiectul nu cuprinde b-dul 3 August în totatlitatea lui, de la pod până în piața Traian? Se va moderniza jumatate de stradă?
nu e nici un sfert de strada de fapt
A răspuns aseară viceprimarul Ruben Lațcău. Doar o parte din bulevard a fost inclus în proiectul acesta, deoarece proiectul va fi depus pentru finanțare europeană, unde există mai multe condiționări și o limită de buget. Segmentul rămas va fi și el reabilitat, însă pe un proiect separat, prin bugetul local.
Cum veți asigura siguranța bicicliștilor în Piața Traian în situația care aceștia sunt nevoiți să treacă peste o puzderie de macaze și liniile de tramvai?
În shared space, fiind plat, fără borduri, cum se va gestiona apa pluvială?
Tema de proiectare dată de Primărie către Proiectant este disponibilă undeva? Are cineva un link pe care-l poate împărtăși cu noi?
Conform propunerii se va depasa statia de tramvai spre vest. Consider vital ca mobilierul urban destinat statiei sa fie cat mai transparent, si aici nu am refer la plexiglass aplicat sub anunturi de mica publicitate; altfel pacat de cladirile ce se ascund in spatele acesteia, fie ele si degradate cum probabil vor ramane o buna perioada de timp.
Reducerea numarului de parcari ( in spatele Bisericii ortodoxe Sf.Gheorghe din piata TRaian ), piata Petru Rares, zona Cargiale concomitent cu restrictionarea circulatiei in anumite zone sint binevenite dar vor pune o mare problema accesului auto si vor bloca zona in orele de virf. Spre exemplu : orele de incepere / terminare a scolii zona Liceului Shakespeare, evenimentele religioase sau culturale in Biserica Millenium. Iar daca strada Lonovici devine pietonala pe unde se face accesul masinilor grele la Colterm ?
Se încarcă comentariile...