Regenerare urbană - Zona Piața Mocioni
Prezentarea conceptului de regenerare urbană a zonei
Piața Maria
In Piața Sf. Maria, punctul de început al Revoluției din 1989, se propune înlocuirea pavajului existent cu dale din piatra - pentru a accentua diferența dintre zona destinată pietonului si cea destinată autovehiculelor - dotarea cu mobilier urban și amenajarea spațiului verde, concomitent cu punerea in valoare a traseului revoluției prin corelarea cu proiectul “Traseul Revoluției din 1989 din Timișoara”.
Pentru a-ți exprima opinia este necesară crearea unui cont și autentificarea în platformă. După parcurgerea acestor pași vei putea transmite opinia ta în secțiunea comentarii. Toate opiniile primite vor fi centralizate și transmise echipei de proiectare.
Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile care conțin limbaj licențios.
Lista susținerilor
Raportează o problemă
Este acest conținut neadecvat?
Închide dezbaterea
Care este rezumatul sau concluzia acestei dezbateri?
Detaliile comentariului
Poți vedea un singur comentariu
Poţi verifica restul comentariilor aici.
Opinie 3
- Statiile de transport public trebuie sa respecte Normativul privind adaptarea cladirilor civile si spatiului urban la nevoile individuale ale persoanelor cu handicap, indicativ NP 051-2012 - Revizuire NP 051/2000
- pag 35 din document, Sectiunea 5 - Statii pentru transport în comun urban. Fig IV.16 - Statie pentru transport în comun urban, se poate observa ca statia, are o latime de 2.8m pe care insist sa o respectati si la care sa se adauge 0.2m spatiu de siguranta (gard de protectie si bordura inalta).
- Rampa de acces - trebuiesc respectate valorile din tabelul - V.5.3. Lungimi de rampe pentru diferente de nivel diferite - pagina 74 din normativ
- stalpii de iluminare integrati in statii, pot asigura iluminarea pe toata lungimea peronului statiei
Se încarcă comentariile...