Consultare privind regulamentul bugetului participativ 2023
Consultare publică (etapa proiect de Hotărâre de Consiliu Local)
În data de 7 martie, ora 17:00 va avea loc dezbaterea publică privind regulamentul aferente campaniei din 2023 a bugetării participative, a doua campanie de acest fel inițiată de Municipiul Timișoara și Consiliul Local. Întâlnirea va avea loc atât în format fizic, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, și online, pe Zoom, fiind transmisă în direct pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Timișoara.
Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală, sau in format electronic, la adresele: [email protected] și [email protected], până la data de 06.03.2023, ora 12.
Persoanele care doresc să participe și online la dezbatere, vor anunța până cel târziu la data de 06.03.2023, ora 12, intenția de participare și totodată, vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru trimiterea invitației online prin care vor accesa întâlnirea de pe platforma online.
Participanţii la dezbatere care se înscriu la cuvânt îşi vor susţine punctele de vedere exclusiv pe marginea acestui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi.
Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de maxim 3 minute pentru fiecare participant.