Stema Timișoarei

Primăria
Timișoara

Circuit omologat karting și moto

Descriere

-După cum știm marea majoritate dintre noi, circuitul de la Arad a fost demolat, și nu este un alt circuit în zona de vest, cel mai apropiat e în Ungaria, la mai mult de 2 ore jumate de Timișoara. -Eu propun zona Mehalei, Ovidiu Balea, locația fiind aproximată. -Terenul nevoit pentru construirea circuitului e de aproximativ 5000m pătrați.

Justificare

Așa că, eu si cu cei pasionați pe care ii cunosc, propunem sa construim un circuit de karting omologat, unde pasionații se vor putea antrena pentru CNK(campionatul Național de Karting), și de ce nu, să se țină o etapa de karting pe acest circuit. Și dacă se va construi un circuit de karting, sa se folosească și pentru cei pasionați de campionatele cu motociclete, cum ar fi super moto, SM65, SM85, SOpen, Hobby, Veterani, Junior I, II, III, 85cc, 125 Sport, Moto 3 etc. Ca o concluzie, demolarea circuitului vik Power Arad a rezultat în lipsa circuitelor în zona de vest a României, și e nevoie de circuit, deoarece sunt mulți pasionați care trebuie sa cheltuie mai mult decât e nevoie pentru drum, cazare, când putem face unul în Timișoara.

Valoare estimată și costuri principale

Costuri estimate ar fi de undeva 250.000 lei Costuri principale: -achiziționarea terenului -achiziționarea asfaltului și construirea acestuia

Declinarea răspunderii

Conţinutul acestei propuneri de proiect nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Primăriei Municipiului Timișoara. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorului.

De ce nu este eligibilă propunerea?

Mulțumim Luca Jiboc, pentru propunerea trimisă! Conform regulamentului campaniei de buget participativ „Timișoara Decide”, în urma evaluării eligibilității și a analizei tehnice, financiare și juridice, propunerea dumneavoastră nu va intra în etapa de vot din următorul motiv: - valoarea totală a investiției ar depăși suma totală alocată unui proiect, și anume de 500.000 de lei. Vă așteptăm cu noi inițiative în următoarea campanie „Timişoara Decide 2024”!

Comentarii

21.04.2023 • Bogdan Stroenescu

Ideea este cu siguranta binevenita printre pasionatii de acest tip de activitati, dar in opinia mea locatia propusa este complet gresita. In tarile civilizate, acest tip de investitie nu se face in apropierea orasului, ci la multi kilometri distanta de oras. Si in niciun caz in apropierea zonelor rezidentiale ale orasului precum Mehala, Ronat si zona aflata in dezvoltare intre Ovidiu Balea si Torontalului. Ce sens ar mai avea amendarea in trafic a soferilor sau motociclistilor care deranjeaza atunci cand tureaza motorul pe strazi, daca o asemenea investitie s-ar face acolo sau in alt loc din apropierea zonelor de locuinte? Aceasta ar produce mult mai multa poluare a aerului, poluare fonica si deranj. Iar diferitele tipuri de poluare sunt fix ceea ce incercam cu totii sa REDUCEM in marile orase. Fiind vorba despre o pista care va fi folosita mult timp de acum inainte, daca se construieste ar trebui sa fie localizata la minim 10 km de limitele orasului, intr-un loc in care sa nu perturbe locuitorii vreunei asezari umane.

20.05.2023 • Luca Jiboc

Sunt total de acord cu Bogdan Stroenescu; nu m-am gândit la aceste consecințe, și recunosc ca am greșit. Dar mă gândesc că localizarea circuitului se poate schimba, la câțiva km de Timișoara.

Este utilă această pagină?