Descriere
Pasaj subteran pietonal + biciclete trotinete carucioare copii si persoane cu disabilitati intre Bd. Hasdeu si mini parcare Gara de nord de la posta tunel din beton armat inaltime minima ~2.2m latime minim ~3m + iluminare cu sistem LED in spate panou de plexiglas antivandalizare
Justificare
1) ar fi o legatura usoara sigura pietonala si pt biciclete trotinete carucioare copii persoane cu disabilitati intre partea de nord a orasului si gara de Nord si spre malurile Begai 2) ar ajuta enorm la traficul calatorilor sau sportivilor spectatorilor suporteri ce ar veni la stadion CFR cu sau fara trenul, decongestionare auto in zona garii, chiar si acum multi calatori si cetateni prefera sa treaca peste sinele de tren ceea ce e riscant putand fi loviti de trenuri
Valoare estimată și costuri principale
Se estimeaza costuri de ~990000 Ron poate fi realizat din tuburi paralelipipedice sau forma U din beton armat prefabricat pt a asigura rezistenta structurii si etaseitate similare cu cele folosite la poduri-podete https://www.macon.ro/elemente-prefabricate-pentru-infrastructura-rutiera/ 2buc Cos scrumiera exterior vopsit RT45 H-101cm - 2x208 ron la intrari cablu electric monofoazat iluminat + corpuri iluminat anti vandalizare Avize CFR Avize ENEL pt asigurarea iluminarii cu corpuri de iluminat alte studii
Consultarea comunității
am consultat locuitorii din zona pe grup privat de chat whatsapp si discutii fata in faca cu unii locuitori din zona
Documente
Declinarea răspunderii
Conţinutul acestei propuneri de proiect nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Primăriei Municipiului Timișoara. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorului.
De ce nu este eligibilă propunerea?
Mulțumim, Corneliu Marcu, pentru propunerea trimisă! Conform regulamentului campaniei de buget participativ "Timișoara Decide", în urma evaluării eligibilității și a analizei tehnice, financiare și juridice, propunerea dvs nu va intra în etapa de vot din următorul motiv: - proiectul depășește suma maximă alocată prin acest program de buget participativ. Am verificat situația actualului subpasaj pietonal, dintre Bd. Regele Mihai I și Str. Nera, ca variantă pentru încadrare în bugetul participativ, din păcate nu poate fi inclus în acest program pentru reabilitare, acesta aflându-se în administrarea CFR. Vă așteptăm cu noi inițiative în următoarea campanie "Timișoara Decide" 2023.