Pentru a înscrie liceul în campania de bugetare participativă 2025 este nevoie ca directorul sau directoarea să își ia un angajament privind implementarea campaniei și a proiectelor câștigătoare. Implicarea comunității educaționale este esențială pentru succesul acestui proiect pilot.
Modelul de angajament (anexa 2) poate fi descărcată de aici .
Angajamentul va fi transmis pe e-mail la adresele [email protected] și [email protected] până cel târziu la data de 20 septembrie 2025.
Constituirea comisiei de implementare
La nivelul fiecărui liceu se va constitui o comisie de implementare pentru asigurarea implementării campaniei conform obiectivelor și principiilor prevăzute în regulament. Conducerea liceului va desemna reprezentanții comunității sale care se vor implica activ în campanie astfel:
a) un profesor- facilitator, pe lângă partciparea în cadrul Comisiei de implementare, acesta va coordona întregul proces și va fi principalul contact în relație cu Comisia de Coorodnare, PMT, ASEMT și Consiliul Județean al Elvilor Timiș;
b) un reprezentant al unității de învățământ (cadru didactic/secretar/administrator financiar) care va valida aspectele financiare și de fezabilitate tehnică;
c) elev reprezentant 1 – pentru asigurarea transparenței și relevantei pentru comunitatea elevilor;
d) elev reprezentant 2 sau reprezentantul părinților.
Din cadrul comisiilor de implementare vor face parte și câte un reprezentant al PMT sau ASEMT desemnați de către Comisia de coordonare a campaniei.
Elevul/elevii care vor face parte din Comisia de implementare pot fi aleși dintre membrii Consiliului Școlar al Elevilor sau desemnați de către Consiliul de Administrație al unității școlare;
Elevul/elevii care vor face parte din Comisia de implementare nu pot depune proiecte sau face parte dintr-o echipă de proiect.
Atribuțiile și modul de lucru al comisiilor de implementare sunt prevăzute în regulament și pot fi consultate aici - anexa 1, articol 8.
